Tema: Re: Kaip issirinkti slides/snowboarda?
Autorius: 323
Data: 2010-01-04 16:58:50
pamegink snowborda pradziai. jei patiks - nenoresi prie slidziu gryzti.
o dydi nuomos punkte tau parinks...
kalbant apie slidinejimo stilius, slidziu kietumus ir pan - tai LV ir LT
nuomos punktuose
i tai tikrai visiems nusisvilpt... is kitos puses cia ir kalnai tokie, kad
skirtumo nepajausi manyciau.