Tema: Re: Slidziu pirkimas
Autorius: Tamuto
Data: 2010-01-03 16:57:12
Nerealiai pigu yra pernai zmonai pirkti nauji atomic sx su apkaustais evox
310 uz 320 Lt.
Man 1000 be apkaustu brangu, ypac kei reikalingi keli komplektai. Todel ir
klausiu visu cia besilankanciu kur nusipirkti pigiau nei pirmoj
pasitaikiusioj parduotuvej.

Deja, toks vaizdas kad niekas slidziu nepirkes, o kai susitinkti slidinejant
tai tik ir giriasi kaip pigiai padare ten ir ten... Kur tos vietos??