Tema: Re: Slidziu pirkimas
Autorius: Siurskis
Data: 2009-12-28 15:51:41
Idomiai jus cia lyginat: 30% pigiau ir t.t. Atomic,Tyrolia....To paties
gamintojo skirtingu modeliu kaina gali skirtis kelis kartus.Priklauso kurio
lygio inventorius.Lyginti galima tik konkretaus modelio kainas.Isvaizda visu
panasi-piesinukai skiriasi :) Maximoje tikrai bus pradedanciuju lygio.Is
pradziu skirtumo nejausi,bet jei esi bent kelis metus paslidinejes...tada
nezinau,nezinau...
Nuolaidas atskiram modeliui gali daug kas padaryti,kai sezonas baigiasi.