Tema: Re: Slidinejimo rubai
Autorius: bullka
Data: 2009-12-29 10:47:42

Striuk Diel.
Jei neklystu 1:1 kaip ia
http://www.ski-webshop.co.uk/home/product_info.php?products_id=616.

Skaiiukai pagal apraym tikrai dideli.

Bet drgm kaupiasi tarp vidinio ir iorinio pamual. Tiktina, kad gal ir
garina tas virutinis sluoksnis.. bet a prakaituoju greiiau, nei garina.

Kadangi vidus lyg sintetinis ir apatiniai rbai sintetiniai - tai tos
drgms tiesiogiai kaip ir nejauiu. T.y. jokio diskomforto nra.

Neturiu daug patirties ir nesu bands skirting rb. Tad kaip ir sunku ia
man kakokias analogijas daryti.