Tema: Re: Slidinejimo rubai
Autorius: Bangis
Data: 2009-12-29 00:52:32
Gal visgi ne breathable? As savo pirma Tresspass nusipirkau ne
breathable. Draugas tos pacios firmos dave panesiot - super, tai ir
paemiau cia LT. O pardavejas kaip nezinanciam ikisho shuda, tai po
dienos slidinejimo is jos tiesiogine prasme varvejo prakaitas. Paskui
nusipirkau kita 8000/8000 - nesioju po siai dienai, be jokiu problemu.
As stambus ir daug prakaituoju, tai buna kad dregnoka buna, bet greitai
ishdziusta. O dar jei teisingi apatiniai tai is viso dzin.
---
Bangis