Tema: Re: pūkinės striukės
Autorius: -o-o-
Data: 2009-12-17 12:09:29
ok, supratau, niuansu zinojau ne per daugiausiai, todel labai ir
nesigilinau. Ka turejau pakako. I kalnus kaip ir nevaikstau, bet siaip
vistiek noretusi lengvu bei siltu rubu savaitgaliais vaziuojant i gamta, i
sodyba ir pan, nes anie jau paseno. Nu bet jei bus elektrine parduotuve
Lietuvoj - valio, bet siaip, aiksu kaip nezinanciam, ir gyvai noretusi
paziuret kas per daiktas, ta prasme kas per jausmas lengvi ir labai silti :)
Vienu zodziu informuok kai viskas pasileis. Kazkaip buvau susidares nuomone,
kad Lietuvos is smutkiu viskas 2-4x brangiau ir kone viska pirkdavom
uzsieniuose, bet ziuriu cia kazka busiu praleides.