Tema: Re: Comm: pūkinės striukės
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2009-12-16 21:26:37
Siaip jau is kitu uzklausimu greiciausiai atsivesim xl/xxl i sandeli, nes ne
vienas ir ne du noretu - parasyk kokius savo kontaktus man i meila.
Inside leg skirta kelniu dydziams , vidine kojos puse nuo apacios iki
kirksniu.

Del kalnu - dar kai buvo be kapisono, as tik su Anti-freeze i Elbrusa ejau,
na man nereikejo beveik 2007 rugpjuti, o siemet rugpjuti su pukinem
Anti-freeze ant sturminiu virsaus
iki pat 5642 m. ejo - salta buvo. Manyciau Elbrusui, Montblanui
 ok -isbandyta asmeniskai, o Leninui ar juolab Pobedai - reikia rimtesnes.
Tokiems kalnams RF galeciau atvezti, bet reikia zinot konkretu
dydi/spalva/modeli.  O jei reiktu sturminiu kelniu ir striukiu is eVent ir
pas mane yra - pats vaikstau po kalnus, ir neseniai dvi eVent striukes
rimtesniems laipiotojams atveziau.

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.montane.lt / www.montane.co.uk