Tema: Re: slidziu laikiklis
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-12-03 09:47:04
"G.K." <man@ten.lt> wrote in message
news:hf7i87$k40$1@trimpas.omnitel.net...
> Mano turima bagazine yra tvirtinama U formos "varztais". Niekada nejauciau
> jokio nepatogumo,

    Nebent dedi ant mazalitrazkes...

 Bagazine nera tas daiktas kuri kasdien reikia uzdeti-
> nuimti. Todel keleta kartu per metus uzdeciau ir nuimciau be problemu, net
> jeigu ir butu nepatogu.

    Ir tada, kai paprasciausiai nepasieksi tvirtinimo. Ar tam, kad
pasiektum, turesi atsinesti kede??

 Badazines uzdejimas uzima mizernai mazai laiko
> palygint su visu daiktu krovimu. Plius (kaip sake bagaziniu Martynas) pats
> tvirtinimo mechanizmas uzima zenkliai maziau vietos bagazines viduje. Kas
> yra gerokai svarbiau nei papildomos trys minutes montuojant.
    Cia kaip kam. vaziuoti ieskoti kopeciu ar kedes, bandyti aukstaji
pilotaza, kad pritvirtinti bagazine... cia kaip kam. O ir laiko papildomai
sugaisi ne 3 ir ne 10 min.... (kad nekiltu gincu, skersiniu (prisukami
varztasi prie stogo, montblanc-subaru, sugaisau kazkur pora valandu.
Padaryta lyg ir patogiai, bet ne iki galo. Kai kurie varztai sukasi sunkiai,
sunku ivertinti, ar jau pakankamai isukti, ar nenutruks vaziuojant.... O va
thule bagazine uzsideda greitai, bet tik deka patogaus tvirtinimo)

Audrius K.