Tema: Re: slidziu laikiklis
Autorius: G.K.
Data: 2009-12-03 07:27:35
Mano turima bagazine yra tvirtinama U formos "varztais". Niekada nejauciau
jokio nepatogumo, Bagazine nera tas daiktas kuri kasdien reikia uzdeti-
nuimti. Todel keleta kartu per metus uzdeciau ir nuimciau be problemu, net
jeigu ir butu nepatogu. Badazines uzdejimas uzima mizernai mazai laiko
palygint su visu daiktu krovimu. Plius (kaip sake bagaziniu Martynas) pats
tvirtinimo mechanizmas uzima zenkliai maziau vietos bagazines viduje. Kas
yra gerokai svarbiau nei papildomos trys minutes montuojant.

"Audrius K."  wrote