Tema: Re: Grand Canyon,AZ - Mirties Marsas (is pietu i siaure ir atgal non-stop per maziau nei 24 h), 2008 rugpjutis
Autorius: andriu
Data: 2009-02-03 14:44:13
Klausimas apie darba buvo daugiau retorinis :)
Galvoju ar is vis dirbi, jei turi tiek laiko...
Skaitydamas news'us tavo kelioninius aprasymus paskaitau nuo tada kai Yellow
Sunshine turejai ir pas @utosus "bloga" rasei :)
Todel paskaites apie tai kaip per kanjona ejei - pagalvojau is kur tiek
laiko turi.
Sekmes darbuose ir kelionese...