Tema: Re: Grand Canyon,AZ - Mirties Marsas (is pietu i siaure ir atgal non-stop per maziau nei 24 h), 2008 rugpjutis
Autorius: TJ \(T@diz\)
Data: 2009-02-03 01:05:31
Ka ka, dirbu gyvenime:) sekmadieni buvo verslo susitikimas cia
http://www.dachstein.net/, siandien rytoj visa diena parodoje
http://www.ispo-winter.com/ Miunchene, po to pas potencialius klientus i
Insbruka/ Stubai ledyna :)   O istorijas siaip patinka rasinet, krize - ka
daugiau beveikt, jei dirbi vistiek mazai kas moka :)
TJ