Tema: Re: Marokas: marsrutai automobiliu
Autorius: gintasma
Data: 2009-10-23 09:38:39
o mum ish viso buvo dingusi mashina, jau manem, kad nukniso. Pasirodo del
kazkokiu neaiskiu aplinkybiu nutempe. Tai apturejom nemokama kellione po
Rabata su mentu mikriuku. Aisku sedejom budoje uz grotu...
kazkaip skambinti ir ieskoti kokioje aiketeleje yra masina, jie nelabai
sugalvojo, tai veziojo po visas aiksteles ir tikrinom vietoje :D

siaip nuo Casablancos iki Agadiro yra kelias grynai vandenyno pakrante. Ant
vietinio zemelapio toks punktyrais pazymetas buvo. Na, geresniu vaizdu
turbut gyvenime nebuvo, kaip ten. bet kelias toks tikrai punktyrinis.
Vietomis su dviraciu neiseina prasilenkt, vietomis duobes jomajo. Ir kuro
atsargu reikia turet, nes apie 200 km atkarpoje nebuvo degalines. Na
tiksliau buvo pora, bet sako benzo jau 2 menesiai neturim, tik dyzelis. ir
visame kelyje laikemes kiek imanoma artimesnio kelio vandenynui.