Tema: Re: Marokas: marsrutai automobiliu
Autorius: Vytas
Data: 2009-10-15 11:36:31
On Wed, 14 Oct 2009 23:32:57 +0200, "yolacka" <y@g.com> wrote:

>Na uz mashina tai man rodos brangu, neprisimenu kiek mokejau, bet mes
>nuomavomes is vietiniu, tai buvo tikrai nebrangiai
>Ir nepatingek pasidereti
>O shiaip is patirties... per diena skaiciuok max 300 km, daugiau sunkiai.
>Greitis vidutinis 60-80 km/h, o be to ir vaizdu norisi pafotografuoti
>Jei neuztaikai ant kupranugariu ir asiliuku ar shiaip kokiu idomybiu :)

Mes ir Marakese buvon Reno issinuomave is vietines mazos kompanijos.
Kai Quarzazate sugedom turejom dideliu problemu: pakeist atsisake,
taisyt neleido ir t.t. Su taisymais ir nuotykiais siaip ne taip
grizom.

Sekeanti karta as nuomociausi brangiau, bet rimtoje kompanijoje kuri
turi savo nuomos tinkla.
*Vytas*