Tema: Re: REQ: kelioninio lagamino
Autorius: Andrius V.
Data: 2009-10-15 01:45:02
as prekiauju gana pigiais ir lengvais kitaiskais lagaminais,tai klientu
atsiliepimu yra labai ivairiausiu,vieni ateina dar pirkti nes gerai atlaike
nemazai kelioniu,kitiems jau per pirma skrydi sudauze ir tt :) vnz stebuklu
nebuna,imanoma sudauzyti ir brangu lagamina.o siaip jei suduzta koks pigus
lagaminas ir buna zmogus apdraudes savo bagaza tada oro uosto personalas
tuoj susisiekia su kokybes inspekcija ir iskart pareiskia kad lagaminas
brokuotas ir cia ne ju kalte :D vat kaip gudriai ir tada jau zmogui belieka
kreiptis i pardaveja :)