Tema: Re: kelioninio lagamino
Autorius: gopas
Data: 2009-10-08 16:28:03
tam vynioja kad netruktu per siules, kai daug prikemsi.
bet siaip tai lagaminu net uzrakint man rodos negalima...kad jei kils itarimas, kad galetu atsegt
ir paziuret. girdejau net tokiu atveju, kad vezant per daug alko ar cizu, atsega, isima kas virs
leidziamo kieko ir ideda rasteli, kad buvo konfiskuota.