Tema: Re: Nica
Autorius: G.V.
Data: 2009-10-14 20:57:55
Nelabai ten painu. Jei gerai pamenu, bilietą autobuse galima pirkti.
Čia Nicos autobusų www angliškai:
http://www.lignedazur.com/horaires_ligne/index.asp?rub_code=6

Pvz. nr 100 kursuoja tarp Nicos ir Monako, o su nr 102 galima nuvažiuoti į mano minėtą Eze Village.

O čia bendrai apie to regiono transportą:
http://riviera.angloinfo.com/information/1/busses.asp

O apie miesto dviračius čia prancūziškai parašyta (galima su google išsiversti):
http://www.cyclesud.fr/region/libre-service-nice.html

Bet pažiūrėkite, kad nenutiktų kaip man Barselonoje nutiko - išsinuomavau butą Barselonetoje su mintim, kad dviračiu į centrą ir kitur važinėsiu, bet tik nuvažiavęs sužinojau, kad norint užsiregistruoti reikia turėti vietinę rezidento ID, nes šitas servisas ne turistams skirtas :(

G.V.