Tema: Re: Nica
Autorius: Fuga
Data: 2009-10-13 09:01:56
Tai  galima ir apsistoti Eze kuriame nors viesbutyje. Kadangi lapkricio
vidurys - nesezonas, tai viesbuciai taiko nuolaidas, galima dvivieti ar
trivieti kambari gauti uz ~50 EUR nakciai. O is Eze visi lankytini objektai
nesunkiai pasiekiami.

"G.V." <na@na.na> parašė naujienų news:havrse$ll5$1@trimpas.omnitel.net...