Tema: Re: kruizas Nilu +/-
Autorius: Stork
Data: 2009-10-02 16:03:59
Na cia panasiai gaunas. Nieko cia daug nesivalkioji su cemodanais.
Atvyksti prie juros, po dvieju dienu i laiva varai, po savaites i Kaira su
traukiniu, o ten tik lagaminus permeti i autobusa ir velai vakare vel buni
viesbuti.  Galu gale primeti ka rengsies ir ko tau reikes pvz. traukiny, tai
gali realiai to lagamino net neatidarinet :-)