Tema: Re: kruizas Nilu +/-
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-10-01 14:31:11
Stork rašė:
> Kokia kaina siulo? Nebandei deretis? Dar ziurek buna pigesniu laikotarpiu.
> Man pries 1.5metu kainavo vien kelione apie 3100Lt su nuolaida. Neatsimenu
> 11 ar 14 dienu. Keliavom su Novaturu. Kitos agenturos siulo dar brangesniu,
> bet idomesniu variantu.

Na Nilu neplaukiau, bet is aprasymo man susidaro ispudis, kad tarp visa
ko tai yra dyyydelis dyyydelis kraustymosi/lagaminu tampymo  kruizas:

Nusileidi - isikraustai, permiegi - issikraustai, varai i kaira -
isikraustai, permiegi, traukinys i luksora, permiegi, isikraustai i
laiva, kruizas kelios dienos - issikraustai, susipokuoji i autobusa ir
isikrautai i viesbuti ir galu gale skrendi namo....

geriau jau paciam pasiorganizuot kelias ekskursijas is kokios hurgados i
luksora ar tai Asuana ir ramiai likusi laika leist viesbutyje be streso.....