Tema: Re: Vaziavimo ir poilsio grafikas
Autorius: Glebas
Data: 2009-10-01 11:20:47
Labai plati problema...

Iš dažno įmonės vadovo pusės: yra užsakymas, yra geras autobusas, bet tie debilai vairuotojai kelia kažkokias bangas, kalba nesąmones ir gadina nervus. Važiuokit, padangos dar šitam reisui geros, akumuliatoriai normalus, o prie įskilusio priekinio stiklo nesikabinėkit iš viso. Nepatinka šitiem vairuotojam, sodinu kitus, jie nuvažiuos.

Iš vairuotojo: %$##$ vietoje to, kad ilsėčiaus tas dvi dienas, gulėjau po tuo chlamu ir bandžiai sutvarkyti tai, kad neveikia. Akumuliatoriai nusėda, už avarinį užkūrimą kelte jau sumokėjau babkes, savininkas nenori atiduoti, naujų akumuliatorių neduoda. Padangos plikos, bet liepa važiuoti dar reisą, nors aišku, kad po to lieps dar vieną... Eiti dirbti kitur? O kitur bus ką, geresnis šefas? Ai, xer snim, važiuosim, gal nieko nenutiks, kaip jau buvo dešimtis kartų su plikom padangom, per sujungimus einančiu oru, varvančiais skysčiais ir sėdančiais akumuliatoriais.

Iš kliento: atvažiavo gražiai atordantis autobusas. Tiesa, kartais važiuoja keistai, o kelte nebeužsivedė kažkodėl. Kondicionierius pusiau veikia, pusiau ne. Bet užtat tris kartus pigiau negu kitoje firmoje! Faina, jei ir toliau siūlys už tokią kainą, vėl važiuosiu.

Iš gido pusės: aš gi sakau tam asilui, važiuok į tą gatvę, apsisuksi tenai. Oi, neapsisuki? Nu nežinau, mes su grupe varom pasifotografuoti, o tu pagalvok ką čia daryti, nes po valandos jau turim būti Kaune.