Tema: Re: Vaziavimo ir poilsio grafikas
Autorius: Glebas
Data: 2009-09-29 15:22:58
Paskutinis lenkų autobusas, kiek pamenu, vertėsi nuo kalnų nes neatlaikė (arba neveikė) kalnų stabdis, bent jau taip rašė.
Plius, jei tiesa buvo aprašyta, tai gidė irgi įvarė autobusą ten, kur jam tiesiog tikrai ne vieta, per statu ir t.t.
Techninė kontrolė būtina, bet čia dažnai yra ne vairuotojo kaltė. Kas jam lieka, jei vienintelė važiuojanti technika nėra ideali? Ką daryti, jei neduodami nauji akumuliatoriai, laiku nenorima keisti padangų, pats vairuotojas ne ilsisi, o remontuoja?
Sakysi, kad tiesiog nevažiuok? Taip, sutinku, galima taip pasakyti. Bet jei taip būtų, tai į gatves neišvažiuotų ne tokia jau maža maršrutinio bei užsakomojo transporto dalis.
Čia jau kompelsinė problema...


"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message news:h9s6ma$s0d$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Manyciau ,kad skaudus atvejai is realaus gyvenimo salygojo tokiu grieztu 
> normu ivedima ir ju taikymo kontrole.Prisiminkime 5-10 metu ivykius 
> Lenkijoje ir Prancuzijos alpese,kai autobusai vartese nuo kelio,ko pasekoje 
> buvo begale auku.Ir turbut ne vienas pastoviai isgirstame kaip vartosi 
> autobusai Pietu Amerikoje ar Rytu Azijos salyse.O viskas susiveda i 
> zmogiskaji faktoriu.Ir tas faktorius turi buti ispraustas i labai grieztus 
> remus!
> Kas link technines kontroles,tai ji irgi tiesiog butina.Ir tai galiu 
> sakyt,nes pats budamas transporto verslo atstovas,keliaudamass turistiniu 
> autobusu i Alpes,maciau kokiom plikom padangom isleidziami autobusai.O ar 
> daug reik,kad autobusas nuslystu apserksnijusiame kalnu serpantine?!