Tema: Re: Londonas - kaip pigiausia?
Autorius: -Lameris-
Data: 2009-09-18 20:21:31
Na ne, su automobiliu už 888 litus tikrai iki Londono nenuvažiuosi, nors
ir dyzeliukas. Aš 2001 rudenį važiavau. Tada man vien benzinas apie 1000
litų kainavo, o dar už keltą 400 dolerių sumokėjau. O dar poilsis kokiame
viešbutyje, o dar jei dviese, tai visai brangu. Visgi virš 4000 km į abi
puses.

--
Pažangi „Operos“ el. pašto programa: http://www.opera.com/mail/