Tema: Re: Londonas - kaip pigiausia?
Autorius: Roniz
Data: 2009-09-17 21:49:53
toks jausmas, kad tingi arba nemoki internetu naudotis.
kaip tau atsakyti koks pigiausias budas, jei neisku nei
kada nori vaziuoti, nei is kur, nei kokia masina pas tave ir pan.
Google maps pasiziuri kiek km, suskaiciuoji, kiek kainuos kuras.
Nueini i autobusu puslapi, pasiziuri kaina.
Nueini i visu lt esanciu avialiniju puslapi ir pasiziuri kainas norimoms
datoms.

Jei su masina vaziuosi, tai to vaziavimo vien 4 paro +- pirmyn atgal jei su
protu.
Su autobusu kratytis turetu but ziauriai nepatogu ir laiko dar daugiau uzims
gal.
su lektuvu paprasta, aisku jei nori rytoj skrist, tai kaina bus
nedziuginanti.
bet siaip masina londone nuosava tai nafik reikalinga.

"-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message
Sulauksi čia iš jūsų pagalbos.

--
Pažangi