Tema: Re: KROATIJA rugsejo vidury.
Autorius: Marunas <nomail @ nomail.com>
Data: 2009-08-30 20:39:10
....tai, kad gal nebevarkit irodinedamas, kad ten viskas "gerai"...:))) mano
nuomone tokia, kad antra kart i ta pacia vieta rekia stengtis daugiau
nebegrizti, taigi nebeturesiu galimybes "patikrinti" visos tiesos ar melo...
Paziurejau cia kazkuri vakara i zemelapi - ogi pasirodo pasaulis daug
didesnis nei vian tik Kroatija...:))