Tema: Re: KROATIJA rugsejo vidury.
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-08-19 22:24:45
"Gimp" <gimpas@gmail.com> wrote in message
news:h60itj$s2t$1@trimpas.omnitel.net...
> OK, reiskias ant Juodkalnijos - kryzius :)))
>
> Siaip pravaziavau pajuri beveik nuo Splito iki Dubrovniko - kazkaip
> problemos su mazais ramiais miestukais prie juros... Truputi nuo juros -
> OK (patys ir gyvenom apie 1.5 km nuo juros i kalnus)

        Ir nebuvo karsta ????  Niekad nesuprasiu, kaip kroatijoje galima
gyventi kazkur kitur, o ne ant juros kranto...

 - bet pliaze vistiek
> zmoniu dax..a (iskyrus mano mineta kempinga).

        Eile metu gyvenu apartamentuose, nuo kuriu iki juros ne daugiau 10
m, ir pliazas priklauso tik tam namui (keli apartamentai) Ciuzinius laika
visa laika pliaze, valty  juroje prie pliazo....
Audrius K.

 Na nebent tai, akd mes buvome