Tema: Re: keli klausimai apie Praga
Autorius: svyt
Data: 2009-08-21 02:30:41
bankomate brangu, bent lenkijoj kiekvienas nuemimas kainuoja 10 lt, nuemiau
50 ir poto 20 zlotu, nuskaiciavo 20 lt, parduotuvese apsimoka, nieko
nenuskaiciuoja, bet pakeles uzkandinese lenkijoj ir pigu ir skanu, bet
korteliu paprastai neaptarnauja. Cekijoj mokamos tik autostrados, kainu
nezinau, gal kaip slovakijoj (vegrijoj irgi panasus kainu lygis, irgi tik
autostrada berods)- 20 lt savaitei (ten irgi tik autostrados). per slovakija
be autostradu nelabai pravaziuosi, ten kalnuose kai kur vienintelis kelias
autostrada, nebent labai vinguriuosi sunkeliais.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.