Tema: Re: keli klausimai apie Praga
Autorius: Fuga
Data: 2009-08-11 10:22:59
Apsizioplinti pries ivaziuojant i Austrija gana sunku, galybe informaciniu
kelio zenklu apie tai pranesa. Maciau, kad netgi vaziuojant pro degaline,
papildomai nurodoma, kad tai paskutine degaline pries mokama kelia, kur gali
nusipirkti vinjete.
O va Cekijoje, tai informacijos mazoka, ir gali nesunkiai apsizioplinti.