Tema: Re: Baidares ula
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-04-01 09:31:04
http://www.milkandcookies.com/link/196550/detail/
(vienas zhymiausiu astrofiziku - vykdantis panashius darbus kaip Saganas)
http://www.menstuff.org/issues/byissue/fullmoon.html
http://www.eiu.edu/~scienced/3290/science/whatisscience/moonmyth.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Lunar_effect
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8924138
(amerikos nacionalinio sveikatos instituto atliktas statitinis tyrimas)

ar tai akredituojama kaip zhinojimas, ar vistiek ne? =)

mano sesuo medikas, ash tokias istorijas irgi girdzhiu - ir bandant jai paaishkint, kad deja, taip nera atsitrenkiu kaip i siena, argumentas 'ash gal zhinau, ash ten bunu'. Paprashius idomumo deliai paskaichiuot, koks statistinis skirtumas tarp kitu dienu, kazhkodel diskusija baigiasi;)