Tema: Re: Baidares ula
Autorius: pragäras
Data: 2010-04-01 00:33:43
neteisus? :) paties lyg niekas ir neakreditavo už vienintelį žinantį. aišku, tai iš medikų legendų - apie tai ir man pasakojo buvusi žmona-medikė, kad ypatingi paūmėjimai per pilnatį, juolab dirbusi ne durnyne, o kardiochirurginėje reanimacijoje. čia jau gal rezervui pasilikai argumentą, kad žmogaus kūnas / skysčio kiekis tiesiog per menkas įtakai iš šono - tai skaityta. mėnulio fazes suhirpebolizavau, bet negali neigti, kad aplinkos poveikis - saulės aktyvumas, magnetiniai laukai ir visa kita, kas yra žinoma ir įrodyta, verta numoti ranka. o durniui - tuo labiau :)