Tema: Re: info apie ukraina :)
Autorius: svyt
Data: 2009-07-10 15:43:07
baudos didesnes jau, kaip pas mus, 2 doleriu nebepakanka. ima viska, net
litus. be reikalo tik su muitininkais turejau bedu, fantazijos turi-
kiekviena kart vis kitaip isduria, na o  keliu policija niekad be reikalo
nestabde, buvau kijeve siemet 2x. pernai kai baudos buvo mazos vazinejau
kaip visi, neziuredamas i zenklus, tai tik viena kart paprase pigu.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.