Tema: Re: info apie ukraina :)
Autorius: Donatas
Data: 2009-07-07 08:45:01
As praeitais metais buvau, ir siemet vaziuoju.
Kas del kempingu, tai www.koblevo.com ten visko yra, ir viesbuciu ir
nameliu. cia apie 60-80 km nuo odesos. Pajuris smelis, vanduo siltas,
svarus. Galima dar ekskursijas pasiimt i odesa, i zvejyba ir pan, ten
siulosi vietines kompanijos. Pinigai tiek eur, tiek doleriai, vienodai.
Del policijos tai tiesiog su jais reikia nenusileist, nebijot sneket, aisku,
buciau vienas vares tikrai buciau mokejes ir ne karta, bet dar kartu pora
pazystamu furistu vare, kurie po tuos krastus daznai varineja, tai nemokejom
nei karto, nors ir fena su greiciu rode ir prie raciju kabinosi ir t.t.