Tema: Re: Kempingu kainos?
Autorius: RaR
Data: 2009-06-22 15:04:48
Kainos priklauso nuo šalies ir kempingo. Vokietijoje su patogumais ir pigūs kempingai. Dviem žmonėm su palapine dažnai užtenka kokių 12 eurų. Lenkijoje, Slovakijoje irgi normalūs ir nebrangūs kempingai. Šveicarijoje jau bent dvigubai brangesni ir skirtingai su patogumais. Latvijoje pačiame Ventspilyje yra kempingas su visais patogumais, didelis, o kaina dviem suaugusiem ir dviem vaikam su palapine buvo juokinga - ar ne 5 latai. Beje, 90 proc. su palapinėmis ten - lietuviai. Lietuvoje kiek buvau, tai su patogumais tik Nidoje, bet vietos ten nelabai ir kainos užlenktos. Kitų Lietuvos kempingų Europoje nedrįstų vadinti tikrais kempingais.