Tema: Re: Kempingu kainos?
Autorius: Nežiniukas
Data: 2009-06-17 13:27:55
Sveikas,

Čia nemažai žmonių tau patarinėja apie kempingus ir palapines.
Na reikėtų nors kartą pačiam paspaudinėti  klavišus ir paieškoti tokių
elementarių atsakymų.
Viskas yra internete duota. Pvz aš per  30 sek. radau tokį puslapį
http://www.kempingas.lt/index.php?pageid=16
Analogiškai ir visi kiti klausimai. Jei po kelių valandų ieškojimo tikrai
nerandi, na tada klausk.

                 Nežiniukas

"Darius" <netikras@meilas.lt> parašė naujienų
pranešime:h1afbf$dbv$1@trimpas.omnitel.net...