Tema: Re: Graikija ir snorkelinimas
Autorius: Justas
Data: 2009-06-20 15:50:19
prie ko cia gurmanas? gal maciau siek tiek daugiau pasaulyje negu
hurdagos apdauzyti rifai?

baltijoje wrekai ir akmenys. nereik maisyt skirtingu dalyku. raudonojoje
juroje flora ir fauna.

dahabas skaitosi dar ir kaip, bet ne tiek del gyvunijos kiek del
unikaliu nardymo vietu (blue hole, el bells, kanjonas ir kiti), be to
ten visai kita atmosfera negu turistu pamegtuose kurortuose. yra rimtu
nardymo centru, kurie siulo ivairiausias paslaugas, pradedant nuo
naujoko baigiant gidais nerimams i 100+ metru.