Tema: Re: Graikija ir snorkelinimas
Autorius: Justas
Data: 2009-06-17 17:15:12
o pasirodo nardymo ekspertu sitam grupse yra ;)
jeigu jusu nardymas neapsiriboja intro ar "instruktorius laiko uz
baliono ar rankutes" tai prasom papasakoti apie nerimus baltijos juroje,
t.y. vietos, gyliai, salygos, matyti dalykai. taip pat ir apie graikija.

zodziu jeigu jau lyginate tai prasom su argumentais ir faktais.

prie to pacio, tikraja raudonaja jura bent esate mate? hurgada ir
sharmas su dienos nerimais nesiskaito. ten is juros floros ir faunos
nieko nebelike.