Tema: Re: LT-Norway
Autorius: Jūratė
Data: 2009-06-19 15:58:09
dabar jau tikrai atsiunčia mokestį už kelius į Lietuvą.
negaliu tvirtinti, kad visiems 100%, bet dauguma kurie
Norvegijoj dirba ir važinėjasi su lietuviškais numeriais
gavo laiškelius į Lietuvą :)
 p.s. dėl LPG tai prie Oslo yra viena. nesu garantuota, bet gal šita:
http://www.gulesider.no/gs/companyDetails.c?q=LPG&bc=0&lineId=Z0HE8CDR&companyNameSearch=false
prie Bergeno žinau dvi :) bet aplamai, tai čia gana retas dalykas