Tema: Re: LT-Norway
Autorius: Enigma
Data: 2009-06-19 14:11:00
Iš Rygos kažkur dvigubai pigiau negu iš KLP...
Pats nesenai važiavau į Bergeną, maršrutas
KLP-Ryga-Stokholmas-Oslas-Bergenas ir atgal. Benzinas Švedijoj gerokai
pigesnis nei Norge, tai pagal galimybes reikia piltis Švedijoje. Į priekį
važiuojant miegojom hostelyje Osle (apie 110 Lt žmogui), atgal miegojom
hostelyje (laive Chapman - geras) Stokholme (irgi apie 110 Lt žmogui). Už
kelius niekur nemokėjom, buvo kelios vietos, bet galima pravažiuoti ir tipo
sumokėti vėliau, sako atsiunčia paštu, kol kas negavom... Bet ir neturėtų
būti daug, mano paskaičiavimais iki 100 Lt.