Tema: Re: Egiptas dabar--verta ?
Autorius: Bronco
Data: 2009-06-16 21:44:20
Jei manęs paklaustų, kur neverta važiuoti vasarą ILSĖTIS SU VAIKAIS,
bene viena pirmųjų šalių, kurias aš paminėčiau, ir būtų Egiptas. Vaikai
susvils, apsitries (didžiulė tikimybė, kad apsitriesi ir pats :) ir vos
išlindus už viešbučio teritorijos nerealiai užpypins vietiniai. Ten
reikia važiuoti tik ieškant aktyvaus poilsio, t.y. nardyt, piramides
pasižiūrėt ir pan., bet tai patartina daryti ne vasarą. Jei norite
tikrai pailsėti ramioje aplinkoje be nervų tampymo, rinkitės kokias nors
europiečiams priklausančias salas ir pakrantes, pvz. Graikijos,
Prancūzijos ir pan.. Nors ir ten nebus vėsu. Aš asmeniškai minčiau su
vaikais į kokią Portugaliją, ten bent vandenyno pakrantėje vėsos šiek
tiek yra :)