Tema: Re: Egiptas dabar--verta ?
Autorius: Justas
Data: 2009-06-15 20:10:07
galima ir su scuba laisvai padaryti 4 nerimus i diena su daily boat, cia
liecia hurgada.
sharme galima daryti nerimus nuo kranto, kiek tu kartu noresi ir galesi
cia tavo reikalas ;) dahabe dar viskas paprasciau, ten del to ir vaziuojama.
plaukiant i safari gali ir dar daugiau kartu panert, svarbu noras butu.
pirmas nerimas 6-7ta ryto, be pusryciu. nardant su nitroxu noro buna
daugiau ;)