Tema: Re: kalnai vasara
Autorius: offline
Data: 2009-06-15 22:08:43
www.kalnusportocentras.lt
www.montismagia.lt

daugiau kol kas nežinau.
kai paklausai instruktorių pasakojimų kai jie užkelinėja kitas grupes (savižudžių) tai nebesinori su visokiom ditmom važiuot. aišku nėra ji tokia bloga, jeiug po kokį krymą u ja tasytis tai visai gerai... aišku daug priklauso nuo vadovo, bet ką darysi, kai kalnuose sužinosi (o jei esi žalias, tai net nesuprasi), kad vadovas yra nekompetetingas po...jistas? a?
Aišku visi jie turi savų niuansų (organizatoriai), bet man paminėtieji padės įvykdyti užmačias saugiai. aikšu todėl ir grupės nėra milijoninės ir kainos yra nepačios mažiausios.