Tema: Re: kalnai vasara
Autorius: offline
Data: 2009-06-15 11:09:12
pradėti reikėtų nuo to, kad pasisikolinti kuprinę, batus, drabužius. būtent pasiskolinti :)
po to riektų suirasti normalų organizatorių (ditma ir jai prilygintini mano nuomone nėra net arti normalių organizatorių).
tada reiktų nuvažiuoti su skolinta įranga į kokį krymą ir prasivaikščioti. jeigu vis dar yra noras, tada jau perkiesi daigtus ir važiuoji į normlius kalnus, bet su normaliu organizatorium ir normlaiais instruktoriais. Nemanau, kad btinai reik rištis prie organizatorių esančių Kaune.
Beje, kelionę į kalnus reik planuotis bent prieš pusę metų :) nes jeigu bandai paskutinę akimirką, tai lieki arba be nieko, arba su lievu organizatorium (kuris net saugos normlaios neužtikrins) važiuoji bet kur.
Į kalnus tinkama visa vasara :) ir ne tik :)

P.S. O kas yra normali įranga, tai čia jau atskira diskusija :)