Tema: Re: Kelione traukiniu is Helsinkio i Rovaniemi
Autorius: G.K.
Data: 2009-06-15 15:58:36
Kaina man rodo apie 350 eu keturiems asmenims dvivieciuose kupe. Nera pigu,
bet vargu ar brangiau nei lektuvu. Bonusas yra tas jog sutaupai laiko. Nakti
miegi ir su masina iveiki apie 900 km. Is 350 eu atmetus kempingo kaina,
kuro kaina (900km) ir atmetus viena diena skirta kelionei nuo Helsinkio iki
Nordkapp gaunasi visai viliojanti aritmetika. Kadangi yra noras per dvi
savaites nukeliauti praktiskai per visa Norvegija, tai kiekviena diena yra
labai svarbi.
Masina bus su bagazine ant stogo, todel si pastaba yra l. svarbi. Tik as
kazkaip neatkreipiau demesi kur ten reikia nurodyti jog masina kiek
paaukstinta.

"finito"  wrote