Tema: Re: Kelione traukiniu is Helsinkio i Rovaniemi
Autorius: Linelis
Data: 2009-06-15 15:58:05
Jei keliausi vasara, tai kam tau tas traukinys, vaziuok su auto, gamta
fantastine. Keliai vasara geri, vat ziema per lijundras varyt 1000km, tai
neatostogos.
O jei keliausi ziema, patartina rinktis uzdara vagona automobiliams.
Pazystami uzkaldino varikli nusikele nuo atviro vagono, o per mano kelione
keli rusai visai neuzkure masinu.
Problema tame, kad Helsinkyje paprastai buna lietus, o siauriau pradeda salt
ir tas prilytas lietus variklio skyriuje susala. Pasidaro tiesiog ledo
gabalas vietoj variklio.
Esu mates kad uzdengia variklio prieki kazkokiu uztiesalu, kad vanduo
nepatektu i variklio skyriu.