Tema: Re: Rusijos pasienis-Sarasas
Autorius: schaumschlager
Data: 2009-08-25 01:15:09
Didziai gerb.p.Povilai - chocholai garantavo (bet gi jie chocholai!!!), kad
tai - vidutinio augumo (3,5-4,0m) poskiepis. Be 4-5 metu sunku bus ka nors
pasakyti. Kazkokius pozymius jau galesiu isrinkt sekanciu metu rudeni...
Numeris keitesi.
Ji buvau idejes keletu postu auksciau sioje temoje.
Jei ka - skambinti +370 673 45354