Tema: Re: Rusijos pasienis-Sarasas
Autorius: schaumschlager
Data: 2009-08-17 17:11:53
Nesiruosiu cia niekam nieko irodineti (o ir nemanau, kad reiketu) - tiesiog
kartkartemis issakau savo nuomone.
Kadangi nuo 2009-06-29d, po 14 metu itempto kasdienio darbo, nebeturiu jokiu
sasaju su bet kokia transporto veikla - neatstovauju jokiai imonei ir
nepuciu i tos imones savininku duda - galiu teigti, kad pasisakymuose
stengiuosi buti objektyvus.
Toliau - kad netersti forumo ir neerzinti kai kuriu jautriu
lankytoju=skaitytoju - siulau visiems itin smalsiems arba tiesiog, kilus
normaliam SVEIKOS DISKUSIJOS poreikiui, rasyti adresu 34845@f-1.lt,
skambinti +370 673 45354.
Pagarbiai - Audrius "Schaumschlager"

P.S.: Povilui - pries pora menesiu virusa pasigavo mano buves mob.rysio
telefonas - dingo visa SIM ir atminties kortelese buvusi info. Dabar po
truputuka meginu atrankioti buvusius kontaktus. "JU VYRUKAS" iki liepos 06d
atostogavo, o carnet'u buvo pries atostogas parvezes su diiidele atsarga...
Kita vertus - atejus i "JU FIRMA" senmergei is "sidabriniu", vieno junginio
reiso vid.trukme pailgejo iki ~4,5 savaiciu. Tai ir TIR bei leidimu srauto
intensyvumas smuko keleriopai, ne taip, kaip anksciau - 3,5 rato per menesi
marsrutu BY-LT-D/B-LT-BY...