Tema: Re: bread improver
Autorius: Ruta
Data: 2010-01-06 22:58:40
Kas kildina, tai nesvarbu. Bet tešlos kilimas tai, kalbant "ūkiškai",
yra jos išpurenimas dujomis, kurias gamina būtent tie kokie nors priedai
- kildikliai.

Tuo tarpu šiuo atveju, kaip aš suprantu, tai siekiamas procesas yra ne
tiek (arba ne tik) kilimas, bet ir (bio)cheminis pačių baltymų
pakeitimas, nepaliekant to tik temperatūrai. Su kilimu tai jau neturi
nieko bendro.