Tema: Re: 150 KB Re: Arbata
Autorius: Techno
Data: 2009-09-09 18:48:11
Kaip atrodo Krasnodaro arbata - jau spejau ir uzmirst :) Pries gerus 15 metu buvom parsiveze butent is Krasnodaro krasto :) Google kiek atsviezino atminti - kazka panasaus ir buvom nupirke:  http://edelveis-sochi.ru/images/chai/image010.jpg .

Siaip paskaiciau http://www.tea-world.ru/tea-sorts/georgian/261/ - fig ko gero jo dabar kur gausi to tikrojo... :(