Tema: Re: Arbata
Autorius: Techno
Data: 2009-07-17 17:53:47
Kazi ar tas faktas, kad arbata smulkinta itakoja jos skoni. Skonis nuo rusies priklauso.
Ir visa mano gerta skanesne arbata - buvo stambialape. Ta smulki kai kuriais atvejais - tai spek ar ne susluotos atshaizos nuo rusiavimo stalo :D
Vienok jei nori smulkios paziurek IKI prekybcentriuose Twinings arbatos raudonoje metalineje dezuteje. Kaip atrodo gali paziuret cia: http://www.thehouseofcheese.ca/images/Tea-Twinings.jpg
Jei esi arbatos megejas - galiu parekomenduoti Twinings geltonoje dezuteje - Earl Grey. Liuks arbatele. Bet stambesne ten jau.
Ir dar parekomenduot galiu tokia Shere Tea (irgi IKI stumdo) - juodoje dezuteje. Ten labai stambialape, labai skani uz, sakyciau, tikrai adekvacia kaina.

By the way - gal kas zinot kur Krasnodaro juodos arbatos nusipirkt LT ?