Tema: Re: Skutimo masinele
Autorius: gopas
Data: 2009-09-12 00:18:14
jei naudoji peiliukus, tai prie masineles reik priprast. reikia iki menesio
laiko skutant
kasdien. philipso instrukcijoj tai net parasyta. dabar skutu tik masinele,
neberia, skuta
gerai. drozht tik daugiau laiko reik. bet man asmeniskai peiliukai
uzknisdavo, nes jei
yr koks spuogelis, tai kartu su juo nuskuta ir po to kraujuoja...dar
visokios putos,
peiliukai. masinele patogiau.