Tema: Re: Bioptron (KB!)
Autorius: Gintas
Data: 2009-09-08 12:45:14
nesupyk.... Norejau pasakyk-kad sprest vien is lemputes isvaizdos sudetinga. Kiek pamenu-jie tenai i lempos skleidziama spinduliu spektra akcentuoja. O koks skirtingo ilgio bangu poveikis organizmui-cia irgi vargiai kas galetu tvirtai pasakyt. Plius-kai kuriais atvejais-koks skirtumas kas padeda, jeigu padeda? Kadangi toks prietaisiukas padejo isgyt bico kudikiui (pabuves po tokia lempa-vaikas nustodavo kasytis stipriai isberta oda)-gal visgi daro tie spinduliai kazka? Ant kiek kaina protinga-neanalizuoju!